Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Διαταραχές...





 

Anna: Ελπίζω να μη χρειαστεί να το ξανακάνουμε αυτό.
Yennefer: Δεν θα χρειαστεί. Έτσι κι αλλιώς, τα αποτελέσματα δεν δείχνουν ότι ευθύνεσαι εσύ για αυτή την ανωμαλία.
Anna: Και ποιος μπορεί να ευθύνεται; Ποιος μου το έκανε αυτό και γιατί;
Yennefer: Δεν έχω ιδέα. Δεν μπορώ να φανταστώ τον λόγο που κάποιος θέλησε να μπεις σε μια διάσταση που θα σε σκότωνε.
Jaskier: Να τον ξυπνούσαμε;
Yen: Μμμ; Α. Κοιμήθηκε; Γκέραλτ;
Geralt: Μμμ...
An: Αφήστε τον, δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς, όλοι χρειαζόμαστε ξεκούραση.
Jaskier: Αυτό ξαναπέσ-
Yen: Τσίρι!
Geralt: Τσίρι; Πού... πότε;
Jask: Όταν εμφανίζεσαι έτσι, μου κόβεις τη χολή. Μα, γιατί είσαι έτσι; Κάθισε...
Ciri: Πήγα στην Καταχνιά.
Yen: Τι έκανες, λέει;
Ciri: Τρομερό μέρος... Άννα, πώς βγήκες ζωντανή από 'κει;
An: Είχα μεγάλη τύχη, το ξέρω. Στο τσακ με έσωσε ο Άντον. Νομίζω ότι με κάποιο τρόπο το διαισθάνθηκε ότι κάτι συνέβαινε, δεν ξέρω πώς, και ήρθε και με βρήκε.
Ciri: Όλα εκεί κάτω είναι θολά και σκοτεινά, όλα βρώμικα, αλλαγμένα. Ή ίσως όχι αλλαγμένα, είναι όπως είναι αλλά δεν το βλέπουμε εδώ. Δεν θέλω να το σκέφτομαι. Ο αέρας είναι πηχτός, δυσκολεύει την ανάσα, δυσκολεύει την κίνηση, η θέληση αδυνατίζει, η μνήμη θολώνει, σε κάθε επίπεδο όλο και πιο πολύ παλεύεις με ένα δίχτυ που μπλέκεται πάνω σου...
Geralt: Στάσου, σε πόσα επίπεδα, δηλαδή, κατέβηκες;
Ciri: Σε πέντε.
Yen: Τσίρι!
An: Νομίζω, αν θυμάμαι καλά αυτά που μου έχει πει ο Άντον, ότι στο πέμπτο δεν κατεβαίνει και πολύς κόσμος...
Jask: Η Τσίρι δεν ανήκει στον πολύ κόσμο, αλλά και πάλι...
Ciri: Μην με κοιτάτε έτσι, είμαι καλά. Έχω πάει κι έχω πάει σε μέρη δύσκολα, άσχημα, αλλά αυτό είναι δύσκολο να το περιγράψω. Το θέμα είναι, όμως, ότι δεν κατάφερα να βγάλω άκρη.
Geralt: Δηλαδή;
Ciri: Δεν βρήκα τίποτα σημάδια, κάτι σαν παγίδα. Οτιδήποτε που να δείχνει ότι η κατάβαση ενός θνητού εκεί ήταν σχέδιο ενός μαγικού πλάσματος.
Yen: Αν ήταν παγίδα, θα ήταν στον επάνω κόσμο.
Ciri: Το ξέρω, αλλά κάτι θα φαινόταν εκεί, και ίσως πιο εύκολα, γιατί ο χρόνος επιβραδύνεται και τα ίχνη που θα είχαν εξαφανιστεί πια από τον επάνω κόσμο, εκεί ίσως να ήταν ακόμη ορατά. Οι γραμμές κατάληξης μιας μαγικής παγίδας.
Jask: Αυτό σίγουρα θα το διαπίστωνε με ακρίβεια ένας μάγος.
Geralt: Με τίποτα!
Yen: Έχει δίκιο, Γκέραλτ. Ίσως αν κατέβαινα κι εγώ εκεί κάτω, να βοηθούσα περισσότερο, να έβρισκα κάτι που ξέφυγε της Τσίρι.
Geralt: Γιεν, όχι. Δεν θα αντέξεις. Η Τσίρι έχει την ικανότητα να ταξιδεύει στους κόσμους έμφυτη.
An: Δεν θα ήθελα να κινδυνέψει κάποιος για χάρη μου. Ευχαριστώ, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ.
Yen: Μην αυταπατάσαι, Άννα. Δεν θα το κάνω για 'σένα. Αυτό που έγινε είναι μια ανωμαλία και αν ξαναγίνει, θα θέσει σε κίνδυνο όχι μόνο πέντε ανθρώπους, αλλά ολόκληρο τον κόσμο σου. Η περίπτωσή σου μάλλον είναι τυχαία, η πρώτη από πολλές που θα ακολουθήσουν. Και δεν θα μείνει μόνο στις εξαφανίσεις ανθρώπων. Πλάσματα παγιδευμένα στη λήθη της Καταχνιάς θα βρουν διέξοδο στην επιφάνεια. Πλάσματα που, από όσο μπορώ να φανταστώ, δεν έχουν δουλειά στην επιφάνεια.
Geralt: Έχεις δίκιο. Γιεν, σαν τη...
Yen: σύζευξη των διαστάσεων στον δικό μας κόσμο, ναι, Γκέραλτ. Είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα, και θα πρέπει να μιλήσουμε και με τον φίλο σου τον μάγο, Άννα.
An: Δεν είχα καταλάβει ότι είναι τόσο... Ναι, τον Άντον. Να καλέσω τον Άντον.
Jask: Για σταθείτε! Άννα, πότε είπες ότι το έπαθες αυτό;
Yen: Δεν νομίζω ότι η γνώμη σου...
Geralt: Γιεν, άσ' τον να μιλήσει.
An: Στις εικοσιεννιά.
Jask: Στις εικοσιεννέα Μαΐου;
An: Ναι, λίγο πριν το ξημέρωμα.
Geralt: Γιάσκερ, πού το πας;
Yen: Σςς, άσ' τον να μιλήσει.
Jask: Εκείνη την ημερομηνία δεν έγινε κάτι το ασύλληπτο; Δεν βούιξε ο μαγικός κόσμος;
Geralt: Από πότε παρακολουθείς τα γεγονότα και του μαγικού κόσμου;
Jask: Αυτό είναι ασήμαντο τώρα, αλλά μια που ρωτάς, αυτή τη φορά η μεγάλη μου αγάπη, η πολιτική, είναι μπλεγμένη με το εξωανθρώπινο και το μαγικό.
An: Τι έγινε, τέλος πάντων, εκείνη την ημερομηνία, εκτός από το... ασύλληπτο που εξετάζουμε τόσες ώρες;
Jask: Μα, πέθανε ένας, ως τότε, απέθαντος, ένα διάσημο βαμπίρ!
Geralt: Σωστά...
Yen: Σωστά...
Geralt: Ο...
Jask: Μην πείτε το όνομά του!
Yen: Ανόητες προκαταλήψεις, αλλά, τέλος πάντων, δεν χρειάζεται να το πούμε.
An: Δεν έχω ιδέα για ποιον μιλάτε. Βαμπίρ; Απέθαντος;
Yen: Μα, φυσικά, αυτό είναι! Γιάσκερ, ομολογώ ότι μερικές φορές δεν είσαι τελείως άχρηστος.
Jask: Με συγκινεί η καλοσύνη σου, Λαίδη μου.
Yen: Κόφ' το, γιατί μπορώ να σε στείλω πολύ μακριά, αν με τσαντίσεις. Λοιπόν, ναι, αυτό είναι. Άννα, αυτό που έζησες ήταν το αποτέλεσμα μιας δυνατής αναταραχής στα ενεργειακά πεδία των διαστάσεων.
Gelat: Φυσικά. Θα υπάρξουν κι άλλα κρούσματα, κι άλλες διαταραχές, πρέπει να έχουμε τον νου μας.
Yen: Πιο αδύναμες, όμως. Όσο περνάει ο καιρός, θα καταλαγιάζει.
An: Μα, δεν καταλαβαίνω, πείτε μου κι εμένα, εξηγήστε μου.
Jask: Μα, γλυκιά μας φίλη, μα, κοιτάξτε την, έχει κιόλας ξεχάσει.
Geralt: Τόσο το καλύτερο γι' αυτήν.
An: Αισθάνομαι σαν αντικείμενο μελέτης.
Jask: Ω, ησύχασε, δεν είναι τίποτα. Έτσι γίνεται όταν πεθαίνει ένα βαμπίρ χωρίς τη βοήθεια ενός βιέτζμιν, σαν τον φίλο μας εδώ.
Yen: Τσίρι; Τσίρι; Χμ, κοιμήθηκε.
An: Εγώ επιμένω ότι δεν κατάλαβα. Θα μου πείτε;
Geralt: Θα σου πούμε.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου